dimecres, 17 de novembre del 2010

M'he passat al Vila Web

Després que El Periódico anunciés que tancava els Blocs del Món (de moment encara funcionen), la meva germana Roser es va queixar públicament.
I quan ja havia obert aquest nou bloc, el Jordi Partal em va oferir d'acollir el "Rondônia" al diari digital en català de la Vila Web.
No coneixia aquest Vila Web. Vaig donar-hi un comp d'ull i em va agradar.

Per això estic provant d'emigrar el bloc  "Rondônia" cap allà.
Aquesta és la nova adreça:  http://blocs.mesvilaweb.cat/rondonia

Ja hi podreu llegir la última redacció:

Els okupes brasilers.
Els "sem teto" (sense sostre) són els okupes brasilers. A falta de cases per ocupar, el que s'ocupen són terrenys abandonats. De terreny no en falta. Fins i tot al centre de la ciutat hi ha molts terrenys buits, sense construir. Però qui necessita una casa, cada vegada ha d' anar més lluny. La majoria de terrenys buits estan en mans d' especuladors. Ara que la construcció de dues grans hidroeléctriques ha portat milers de nou vinguts a la ciutat, molts terrenys i cases estan a la venda. A uns preus absurds. Més ben dit, exagerats. L'únic remei pels més pobres és ocupar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada